Min helg <3

Hej! 
Har varit superdupermega förkyld hela helgen.. Inte sådär jättekul. 
Hade velat ligga hemma i sängen hela dagen i morgon men jag måste till skolan och jobbet.. 
Som tur är så har jag världens bästa pojkvän som kom mitt i natten för att ta hand om mig.. <3 
 
I fredags lyckades jag ändå ta mig till Cecilia för att fira hennes födelsedag, sen åkte jag hem och var utelåst i 1 timme och 5 minuter. Förmodligen därför jag blev ännu sämre.. 
Sen kom min pojkvän mitt i natten och då kändes det lite bättre <3 
I lördags tog vi det lugnt hela dagen, lyxade till det med godis och serier <3 
Idag firade vi vår 1 års dag, skulle iväg på picnic men eftersom att jag inte mådde bra så tog vi det lugnt här hemma istället. Picnic får vänta tills nästa helg <3
 
Tänk att någon kan vara så perfekt <3 
Love you <3 
 
Finaste Cecilia haha <3 Loveyou :*
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<3

RSS 2.0