BILDBOMB!

Oj nu var det längesen! Förlåt!

Slänger in en bildbomb och hoppas på förlåtelse! :*
Jag är bättre på instagram: Nikki_eklund

 

Börjar med lite shoppingbilder =) 

Bild 1: Under armour tshirt, den ligger i tvätten så fick bli en bild med den på! 

Bild 2: Make up store produkter 

Eye pencil - silver soil

Eye pencil - vanilla

Lip pencil - knitted pink

Eye primer - tinted 

Bild 3: Blått träningslinne från SOC och rosa träningslinne från Under armour

Bild 4: Träningslinne från Röhnisch 

Bild 5: Ny träningsväska och en proteinboll från gymgrossisten. Shaker från BMR och en top från Nebbia, köpta från fitnessbutiken.se 

Bild 6: Piercingar från mamma

Bild 7: Babylips strike a rose från min pojkvän :* älskar färgen! 

Bild 8: Loreal produkter! Köpta i lorealbutiken i Täby C. 

Bild 9: T-shirt och strumpor från mami, köpta på H&M.

Bild 10: Lite blandade sommargrejjer från mamma.

Lite garn till när jag får för mig att pyssla.

Snapple och en mintproteinbar. 

Skoreseväska till semestern.

Bild 11: Mer sommarpresenter från mamma :) 

En klänning, deo, rakgel, hårolja och sololja.

 
 
 
 
 
 
 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<3

RSS 2.0