Update!

Hej! 
 
Förlåt för att jag varit så inaktiv.. Men appen i telefonen fungerar inte och jag sitter inte framför datorn så ofta.. 
Just nu är jag även på min praktik så det är fullt upp! 
Igår var min kompis Amanda här och höll i ett homeparty för lustjakt. Blev mycket mat, fnitter och sexleksaker haha. 
Har även varit med om två förändringar i veckan! I onsdags var jag och klippte mig hos bästa Pernilla och i fredags tatuerade jag mig :D Blev tatuerad av Zaki på old number five :) 
 
 
 
Bilder: Forfarande väldigt svullet! Men ni får se ändå :) 
 
 
 
Supergod tacopaj som jag och min pojkvän gjorde! 
 
 
Selfies från igår :)
 
Våroutfit! Superväder! :D 
 
Nya håret :D 
 
Carro
2015-05-10 @ 17:33:32
URL: http://carroat.blogg.se

Snygg tatto :)

Svar: Tack! :) Är sjukt nöjd :)
Nikki <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<3

RSS 2.0